Skupno število ogledov strani

torek, 15. oktober 2013

Trikotniki z blitvo in feto

Narava se zelo počasi odeva v jesenske barve. Če ne bi bilo teh nekako turobnih dni vmes, je meni jesen najljubši letni čas.

Gospa Mirjam . . . o njej sem že pisala v tem postu,  me že celo poletje,  pa še naprej v jesen pridno zalaga z zelenjavo. Sem spada tudi zelo lepa blitva. 
Nekaj sem jo dala v skrinjo, pripravila sem jo že na različne načine.
Že nekaj časa mi je "hodilo po glavi", kako bi jo pripravila v nekakšnem testu, v katerega bi se lahko ugriznilo in bi bila sredica iz blitve in še česa.
Iskala sem po internetu in našla recept, ki se je lepo približal moji ideji. Osnova je testo z moko in maščobo z dodatkom mrzle tekočine (brise'). V prvotnem receptu je bilo uporabljeno samo maslo in mleko, jaz sem dala vodo, zmanjšala sem količino masla in ga nadomestila z jogurtom.
Kot protiutež okusu blitve (v prvotnem receptu špinača), ki je blag, sem uporabila feto. Zraven še dodatne sestavine, ki so bile tudi v prvotnem receptu. 









sestavine za 10 trikotnikov:

200 g blanširane blitve
1 strok česna
100 g fete
1 stepeno jajce
1 žlica sesekljanega limonovega timijana
limonina lupinica pol limone
ščepec muškatnega oreščka

za testo (pasta brisee):
250 g moke (jaz 150 g pirine polnozr.moke Mlinotest in 100 g pšenične polnozrnate moke Mlinotest)
50 g masla
70 g jogurta
5 žlic mrzle vode

Moko sem zmešala z maslom in jogurtom. dodala mrzlo vodo in na hitro zamesila testo ter ga dala v hladilnik. Tam je ostalo do naslednjega dne. Drugače pa je dovolj kakšna urca hladilnika. 

Odcejeno blitvo sem sesekljala, dodala stepeno jajce (1/3 sem ga prihranila za premaz) , drobno sesekljan česen, timijan, limonino lupinico, muškatni orešček in zdrobljeno feto. Dobro sem premešala.
Testo sem razvaljala na 2,5 mm debeline in zrezala kradrate. Nanje sem položila nadev, konice premazala z mrzlo vodo, prepognila v trikotnik in potisnila testo z vilicami (slika spodaj).  




Trikotnike sem položila na pekač obložen s peki papirjem, jih premazala s stepenim jajcem in dala v pečico segreto na 170 stopinj za 30 minut. Potem sem temperaturo povišala na 180 stopinj in pekla še cca 5 do 7 minut..

 . 




Če še niste delali takšnih trikotnikov, priporočam, da jih naredite, ker so zelo dobri. Kot aperitiv, malica, večerja ali za piknik.
Drugič bom za testo uporabila le jogurt in nič masla. Tako bo vse skupaj še bolj zdravo pa vendar zelo dobro.






2 komentarja: