Skupno število ogledov strani

petek, 20. september 2013

jajčevci in paradižnik s sirom in timijanom

Poletje se . . .  vsaj po koledarju bliža koncu.
Menim, da si ga vsi želimo podaljšati . . .  najmanj do konca oktobra . . . ali še celo do konca novembra  . .  no jah, seveda . . . kar misli si . . .
Da bi bili tako lepi dnevi, kot so zadnji. Meni so ti najljubši  . . .  ne pretopli, ne prehladni, čez dan še vedno močno sije sonček, ponoči kakšna nevihta  . . . pa ne vsako noč.
Narava je močno živa in na vrtovih zelenjava veselo uspeva . . . brez zalivanja bi rekla. Pri bližnjih pridelovalcih zelenjave še vedno dobim paradižnik, melanzane, bučke, paprike, blitvo, rukolo, zelje, ohrovt, por, radič, kumare . . . sveža domača zelenjava je vsak dan na krožniku.

Ta recept  . . . če se temu lahko reče recept . . . sem dobila iz prve roke od gospe Mirjam, pri kateri že od spomladi nabavljam vsak teden zelenjavo. Zelenjavo dobim pri dveh "proizvajalcih". Eni so iz Velikega dola eni iz Malega dola pri Komnu. Malo konkurence je potrebno . . .  no . . .  se hecam.

Torej, vprašala sem Mirjam v domačem kraškem narečju, ki gre nekako tako;  . . . kaku pej ti nardiš melancane? . . . M: vješ kej, jest nardim taku. Zrjžm mlancane na krohce prbližno 1 cm dbjele, potle zrjžm tdi pomidore na krohce 1 cm dbjele, obuoje z objeh strni popečm u v-liki ponvi, n fetu mlancane dan kuoščk sira in fetku pršuta in pokrijm s fetu pomidore. Denm u pečicu z 15 mnut n višju temperaturu in . . .  provjerej . . . bš vidla, kaku je fino . . .

Sem provjrla  . .   in je blo rjes nznansko . . .  fino.

Če ste razumeli zgornji najih pogovor, poskusite po tem enostavnem receptu tudi vi . . . jaz sem naredila samo s sirom in na koncu potresla z limoninim timijanom in pokapala z olivnim oljem.
Jajčevce sem z obeh strani popekla na pekaču (pizzopek), proti koncu dodala še rezine paradižnika, potem pa preložila za 15 minut v močno ogreto pečico (210 stopinj), Malo pred koncem sem vzela pekač iz pečice potresla s sesekljanim svežim timijanom in pokapala z olivnim oljem ter vrnila še za par minut v pečico.  

Pa še to: folijo za pečenje sem pred uporabo  navlažila pod vodo, jo ožela, raztegnila na pekač, na roko kanila par kapljic olivnega olja in premazala folijo.



v ene sem dala ovčji sir


v druge pa kar sotilete . sir v lističih . . .


 menim, da lahko  uporabimo kakršenkoli sir, ki nam je všeč,


 
to je nekaj res zelooo dobrega  . . . če boste poskusili tudi vi . . .  dober tek!



4 komentarji:

  1. Buone queste!
    Le faccio anch'io qualche volta...sono molto appetitose!!!
    a presto! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosto ampak super. Zelo podobno delam jaz, samo z bučkami.

    OdgovoriIzbriši