Skupno število ogledov strani

petek, 30. november 2012

magična torta iz dveh sestavin


Zakaj magična?  
                          Ker je narejena iz samo dveh sestavin in je magično dobra.



Recept zanjo sem našla tukaj. 
Takoj sem bila radovedna, ali bo res nastala torta iz stepenih jajc in Nutelle.
Nutello itak vsi obožujemo. No, mogoče je kje kdo, ki se mu ne dopade, da gre z žlico v kozarec Nutelle in polno žlico ponese v usta, kjer se zgodi pravi čudež okušanja.

Prvič sem jo naredila z Nutello in točno po receptu. Bila sem prijetno presenečena nad okusom in strukturo torte. Seveda se je torta potem, ko sem jo vzela iz pečice, malo sesedla, vendar to je normalno. Drugič sem jo naredila z Nukoto in dodala še 1 beljak.
Povečala sem tudi količino kreme.

sestavine za tortni model 17 cm

4 jajca
240 g Nutelle

drugi recept
4 jajca
1 beljak
270 g Nutoke

za pekač
malo masla
mleti mandlji ali lešniki

Tudi drugi poskus je uspel (torta na sliki), torta je še malenkost bolj rahla in ravno tako dobrega okusa, še bolj čokoladnega, mogoče malo manj sladkega, kar je za moj okus še boljše. Pri drugem pečenju sem po končani peki pustila torto v ugasnjeni pečici in na vsakih pet minut odprla pečico za cca 20 sekund, potem pa nazaj zaprla. To sem ponovila parkrat, nazadnje sem pustila torto v odprti ugasnjeni pečici še kakšnih 10 minut, potem sem jo vzela ven in jo pokrila s papirnato brisačko. Se mi zdi, da se torta ni toliko sesedla in skorjica je malo hrustljava, kar je meni odlično, rahlo hrustljava skorjica s penasto sredico. Sedaj pa . . .  nisem sigurna ali se je torta manj sesedla zaradi mojega postopka ohlajanja ali zaradi dodanega beljaka. Treba bo pač ponovno poskusit in ugotovit, kaj se zgodi, če samo dodam beljak ali dva in nobenega abrakadabra s pečico. 



Postopek:
Jajca in beljak sem stepala cca 15 minut, da je nastala penasta krema. Vsekakor je treba stepati najmanj 10 minut. Z leseno kuhalnico sem počasi primešala stopljeno čokoladno kremo (od spodaj navzgor). Testo sem prelila v pekač, ki sem ga prej premazala z maslom in potresla z mletimi lešniki. Pekla sem 30 minut na 170 stopinj.


Torta slikana takoj po končani peki, nadalnji postopek pred jemanjem iz pečice je opisan zgoraj.



Še toplo (ker nisem mogla počakati), sem potresla s sladkorjem v prahu in jo prerezala.



Mene in moje je navdušila. Poskusite tudi vi  . . .  in dober tek!



13 komentarjev:

  1. ne mangerei volentieri una fetta con il mio caffè!!!un saluto e buon we....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Non ci vuole molto per prepararla, un saluto anche' a te' Mammalorita e buon wek...

      Izbriši
  2. Enostavna in preprosta tortica. Res si je pa treba vzet čas za miksanje jajc. Zadnje čase smo ratali pravi sladkosnedi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, no, 10 minut oz. 15 kar hitro mine, potem pa nobenega dela več. Ja, tudi mi smo sladkosnedi, pa tudi sosedi in prijatelji. Pa še to je, ker nas vedno prsti srbijo, da bi kaj novega spekli, tudi pri tebi je tako, vidim.

      Izbriši
  3. Mmmm, torta u kojoj dominira nutela,to se mora isprobati. Divno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  4. uu, take enostavne sladice pa se moram lotit! bojda bo sneg ta vikend in bo prav pasalo nekaj kočoladnega :) poročam o izvedbi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. che bella torta con la Nutella ..e complimenti per il bellisimo blog! ciaoo

    OdgovoriIzbriši
  6. complimenti un blog carinissimo ti seguiro' se ti va passa a trovarmi mi farebbe piacere buona serata

    OdgovoriIzbriši