Skupno število ogledov strani

sreda, 12. september 2012

quiche z bučkami in quinoo - kvinojo

 
Vsake toliko časa uvrstim na jedilnik tudi kvinojo, rada bi jo uporabila čimvečkrat, ker mi je všeč, je zdrava in se prilagodi vsaki jedi (juhe, enolončnice, predjedi, priloge, samostojne jedi in sladice.)

Tokrat naj bo na ta način, z bučkami in skuto.


sestavine:

7 majhnih bučk
250 g skute
100 g kuhane kvinoje
1 jajce
2 žlički metinega pesta
sol

Namesto testa brise' (moka, maslo, ledena voda), ki je tipično pri izdelavi quiche torte, sem uporabila kar domače vlečeno testo.




Bučke sem zrezala na kolobarčke, dodala skuto, kuhano kvinojo, jajce, malo metinega pesta, ki sem ga imela pripravljenega v hladilniku, solila in vse skupaj premešala.




Za podlago sem uporabila vlečeno testo, ki mi je ostalo, ker sem delala slivov zavitek. Razvaljala sem testo in obložila z njim okrogel pekač. Obložila sem ga z nadevom in robove testa zavihala čez nadev.
Pekla sem cca 30 minut na 180 stopinj.





Zelo dobro. Testo se mi je malo preveč zapeklo ob robovih, ker sem "pozabila" na čas, vendar je bilo vseeno ok.





4 komentarji:

  1. Joj, odlično. Uvijek imaš baš nešto po mojoj mjeri: zdrave namirnice koje volim, odlično jelo. I ovo Pinam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, vem, da si za zdravo prehrano. Meni je včasih potrebno mnogo volje, da ne posegam po nezdravi hrani.

      Izbriši