Skupno število ogledov strani

torek, 4. september 2012

koromačeva juha s krompirjem in bučko

Pri tej juhi sem želela obdržati čimveč okusa in vonja po koromaču, zato nisem dodajala sestavin z močnejšim okusom in vonjem, razen peperončina in ščepca mete.





sestavine za 3 do 4 osebe:

3 koromači
5 krompirjev
1 bučka
sol
peperoncino
ščepec sveže mente

Koromač, krompir in bučko sem zrezala na večje kose. Vse sem dala v veliko kozico,  zalila s toplo vodo, solila in ko je voda zavrela, kuhala približno 15 minut. Nato sem spasirala z ročno pasirko (tista okrogla s tremi nastavki) in uporabila nastavek z največjimi luknjami.

Še malo sem pokuhala, dodala ščepec sesekljane sveže mente in servirala.

Nič olja.
Ker je juha ostala, sem naslednji dan pri segrevanju pred serviranjem dodala še žlico pesta iz rukole, ki sem ga imela v hladilniku (prejšnji dan sem ga vzela iz zamrzovalnika).





Zelo dobra, osvežujoča juha.


3 komentarji:

  1. Odlicna je..mnogo mi se svida,a komorac je sada kod mene jako povoljan,sto se cijene tice..probam sigurno jer volim komorac !!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ciao! Volevo ringraziarti per l'iscrizione al mio blog! Contraccambio volentieri!
    A presto, Monica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim komorac / koromac i sjajno izgleda u tvojoj juhi!

    OdgovoriIzbriši