Skupno število ogledov strani

sobota, 4. avgust 2012

zelenjavna juha z blitvo, ajdo ...

Dobila sem lepe liste bledesa (blitve) in naredila tole zelenjavno juho - mineštro z ajdo.






sestavine za 4 osebe:

1 rdeča čebula
2 stroka česna
olivno olje
5 korenčkov
5 krompirjev
7 listov stebelne blitve
sol
peperoncino v prahu
2 dl ajde


Namočila sem ajdo.

Korenje sem narezala na krogce in potem še na polovičke, krompir sem olupila in narezala na večje kose. 




Sesekljala sem čebulo in jo počasi pražila na olivnem olju. Dodala sem sesekljan česen, nato korenje in krompir. Zalila sem z vročo vodo, solila  in počasi kuhala.




Medtem sem oprala blitvo in jo sesekljala.
Ko se je krompir skuhal, sem ga pobrala iz kozice in ga zmečkala z vilicami. Vrnila sem ga v kozico. Dodala sem blitvo in ajdo ter kuhala počasi še 15 minut.
Dodala sem malo peperoncina v prahu.

   





Pustila sem mineštro stati kakšne 1/2 ure in še toplo postregla.








Hitro pripravljena okusna mineštra, če izvzamemo rezanje korenja, krompirja, čebule, česna in blitve. Jaaa . . .  pa tudi to ima svoj čar . . .  saj je potem en, dva tri . . .  narejeno.  




4 komentarji: