Skupno število ogledov strani

sreda, 1. avgust 2012

sirup iz cvetnih listov vrtnic

Nekaj sem iskala na spletu in mi je prišel "pred nos" recept za rožni sirup. Vrtnic imam jaz sicer zelo malo, samo ena cveti več ali manj celo poletje. Njeni cvetovi zelo lepo dišijo in čeprav jih je trenutno bolj malo (suša, težke vremenske razmere), sem uspela zbrati 7 cvetov v enem dnevu, ravno prav za "poizkus".

Radovedna, kaj bo nastalo . . .




sestavine za cca 4 dl sirupa (recept sem priredila na manjšo količino sestavin)

3 dl vode
3 dl sladkorja (za večjo obstojnost sirupa lahko količino sladkorja povečamo)
7 cvetov dišečih vrtnic
rezina limone
sok 1/2 limone

Cvetne listke očistimo, damo v kozarec, na vrh položimo rezino limone, limonin sok in zalijemo z vročim sladkornim sirupom.



Kozarec zapremo in pustimo 24 ur v temnem prostoru. Jaz sem medtem kozarec večkrat pretresla. 




Drugi dan vsebino precedimo skozi gosto gazo v steklenico.






Res specialen sirup, nežnega vonja po vrtnici in še bolj nežnega okusa. Razredčen z vodo,  z dodatkom ledenih kock . . .  nekaj posebnega . . .







Lahko ga dodamo raznim sladicam, sladoledom in kremam, tudi kot preliv. Z malo domišljije, kreativnosti in radovednosti pri spoznavanju novih receptov ga lahko uporabimo še in še . . .  sem prepričana.

Če ima kdo kakšno idejo ali recept, se priporočam.



 

2 komentarja:

  1. With interest I find your recipe! I love roses and also make lemonade roses.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/2012/06/blog-post_26.html

    If you are interested see my recipe! And the iced tea of clover!

    http://vkusnosbety.blogspot.com/2012/07/blog-post_18.html

    I will be happy to visit you!
    See you soon!

    OdgovoriIzbriši
  2. no, jaz sem pila sok brez narejen brez sladkorja, samo ohlajena prekuhana voda s citronko, listki sose namakali en teden v kozarcu, ki ni bil hermetično zaprt

    OdgovoriIzbriši