Skupno število ogledov strani

sobota, 5. maj 2012

pita z jabolki in marmelado

Treba je porabit jabolka iz shrambe. Meni so jabolka dobra kar tako, še boljša pa so mi v pecivu ali kot čežana. Tokrat bodo jabolka tudi na vrhu pite, kot  nekakšen cvet sončnice, ki se poje.





sestavine za testo:
za model 20 cm:

200  g bučne moke (z dodatkom buče)
50 g kostanjeve moke
70 g masla
70 g rjavega sladkorja
1 jajce
žlička pecilnega praška
  
nadev:

100 g sirnega namaza
100 g domače marmelade (nešpljeva z dodatkom izabeline)
2 jabolki
pest mletih lešnikov

za model:
za lešnik masla
2 žlici mletih lešnikov


Iz moke pomešane s pecilnim praškom, masla in jajca sem na hitro z rokami zgnetla krhko testo in ga dala v najlon folijo ter v hladilnik.

Zmešala sem marmelado, sirni namaz in lešnike.

Testo sem razvaljala. Nizko stekleno posodo sem namazala z maslom in potresla z mletimi lešniki. Obložila sem s testom in  namazala marmeladni nadev. Olupila sem jabolka, jih zrezala na ozke krhlje in z njimi okrasila pito.

Dala sem v pečico na 170 stopinj za 35 minut.

Pito sem vzela in pečice in potresla z mletim sladkorjem.

   



4 komentarji:

  1. This is so good, that I'm going to want to eat it again and again.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem pite na sto in en način :). Jabolčna je pa sploh zakon :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem sva že najmanj dve. Jaz bi jedla pito zjutraj, opoldne, popoldne iz zvečer. Toda.... kilogrami, aj..ajj...

      Izbriši